סער: "אפעל לאיוש מידי של יו"ר 'ועדת ערר'- מחוזית בירושלים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סער: "אפעל לאיוש מידי של יו"ר 'ועדת ערר'- מחוזית בירושלים"
    10:23
    13.05.24
    קובי פינקלר No Comments on כטב"מים שחדרו מלבנון התפוצצו במרחב בית הלל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות פניית סגן ראש העיר וחבר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרב ישראל קלרמן לחה"כ הרב משה גפני:

    שר הפנים גדעון סער: "אפעל לאיוש מידי של יו"ר 'ועדת ערר'- מחוזית בירושלים"

    "אפעל לאיוש מידי של יו"ר 'וער הערר- מחוזית בירושלים", כך הודיע אתמול שר הפנים גדעון סער לחה"כ חה"כ משה גפני, וזאת בעקבות פניית סגן ראש עיריית ירושלים וחבר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ישראל קלרמן, שזעק על אי כינוס ועדת הערר במחוז ירושלים.

    סגן ראש עיריית ירושלים וחבר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ישראל קלרמן אשר ללשכתו מגיעים פניות רבות בקרב הציבור בענייני עזרה וסיוע בתחום תכנון ובנייה פנה באופן בהול לחה"כ משה גפני:" למרות כל הרצון הטוב שלי לסייע לכל אדם שפונה בענייני הרחבות בנייה, שינוי תב"ע, מרפסות סוכה וכו', הדבר כמעט בלתי אפשרי להמשיך באחרונה, לאחר שוועדת הערר המחוזית לתכנון ולבנייה של מחוז ירושלים לא מאוישות זה זמן רב, ואינן מתכנסות לדיונים- כתוצאה מכך, מתעכבות הרחבת דירות רבות של משפחות ברוכות ילדים ומרפסות סוכה לאחר התנגדויות קנטרניות שהוגשו נגדם ( ברוב המקרים)".

    קלרמן מציין במכתבו כי ועדת הערר נחוצה גם למקרים רבים בהם העירייה מחליטה שלא לאשר הרחבת בנייה או מרפסת סוכה, וידי נציגי הציבור כבולות מלשנות את החלטה, והדרך היחידה של התושבים היא להפוך את החלטה, היא ועדת ערר. יודגש, כי האחריות למינוי הרכבי הוועדות מוטלת במשותף על משרדי הפנים והמשפטים. אמנם, בשבועות האחרונים פורסם כי מונו ועדות איתור לתפקידי היו"ר בוועדת הערר, אך לא נראה שלמישהו הנושא הזה בוער במיוחד, ובינתיים מצטברים עוד ועוד תיקים במזכירות הוועדה.

    לאור כך, פנה כאמור חה"כ משה גפני לשר הפנים גדעון סער בכדי שיפעל בדחיפות מול משרד הפנים והמשפטים על מנת לפעול להסדרת תפקוד הוועדה, דבר שימנע סבל רב מתושבים רבים בירושלים והוצאות כספיות מיותרות בגין הסחבת. בעקבות כך, הודיע שר הפנים גדעון סער אתמול, כי יפעל לאיוש מידי של יו"ר 'ועדת הערר- מחוזית בירושלים.

    סגן ראש העיר הודה לחה"כ גפני על המענה המהיר אשר יוביל לפתרון המשבר בתחום הבניה בירושלים ולהקלה רבה על משפחות ברוכות ילדים שחפצו רק להרחיב את דירתם, או לחלופין

    לבנות מרפסת סוכה ולא יכלו עקב אי כינוס הועדה



    0 תגובות